Idén is elnyertük a Business Superbrands Díjat
Második alkalommal részesültünk az elismerésben.
A B. Braun 2019-ben is elnyerte a kiváló márkáknak járó Business Superbrands Díjat, amelyet idén tizenkettedik alkalommal ítélt oda a vállalatvezető és marketingszakemberekből álló Superbrands Szakértői Bizottság.
A Superbrands története 1995-ig nyúlik vissza. A Díjat ekkor alapította a Brand Council nevű független szervezet Nagy-Britanniában azzal a céllal, hogy kiemeljék és bemutassák a legkiválóbb fogyasztói és üzleti márkákat. A Superbrands Díjat a BBC kiváló márkák történetével és jövőképével foglalkozó rádióműsora ihlette.
A kezdeményezés 2000-ben továbbfejlődött, ugyanis ekkor indult el a vállalatok közötti márkakommunikációra összpontosító Business Superbrands program, amely nem sokkal később, 2004-ben Magyarországon is megjelent. A siker töretlen, hiszen idén tizenötödik alkalommal adták át a fogyasztói, tizenkettedik alkalommal pedig az üzleti márkáknak járó elismeréseket.
2018 után a B. Braun másodszor is részesült a Business Superbrands Díjban.
„Büszkék vagyunk rá, hogy a Superbrands Szakértői Bizottság 2019-ben is részesített minket a rangos elismerésben. Ez a siker újabb ékes bizonyítéka annak, hogy cégünk elkötelezett munkatársakkal együttműködve a folyamatos innováció útján jár, ezzel biztosítva a sikereket. Megtisztelő számunkra, hogy magas szakmai körökben is kiemelt figyelmet kap a B. Braun márka, amelynek szüntelen fejlődése minden kollégánk közös eredménye” – mondta a Business Superbrands Díj elnyerése kapcsán Fazekas Mária kommunikációs és HR-igazgató.
Multinacionális egészségügyi vállalatként küldetésünk, hogy világszerte segítsük a betegséggel küzdő embereket, családi vállalkozásként pedig kiemelt célunk a partnereinkkel és betegeinkkel ápolt konstruktív kapcsolat. Minden díj és elismerés, így a Business Superbrands Díj is pozitív visszaigazolás számunkra, és a megerősítés mellett tovább növeli motivációinkat.